Känner mig ensam!

Idag fick jag en så äcklig känsla av att vara ensam när jag gick hem efter att ha lämnat Jockeman :( Jag gick där och tänkte vad ska JAG göra nu då den närmaste fem timmarna?? Jocke får ju iaf leka, vara ute med kompisarna och sen lunch och sova middag en stund.. Men jag då??

Så jag gick hem.. satte mig med den jävla boken som jag läst miljoner gånger... Tittade på FB och skrev nya CV:n och sökte fler jobb.. Jippie! Ingen som undrade hur de var med mig..

Men men man kan ju inte få allt här i världen tänkte jag!! Jag har ju mannenfis och de mina "vänner" är mer än bra för mig!

Mannenfis vet inte hur bra han har de... Någon som vet vad man kan göra för att träffa nytt folk? Nytt barn/familje folk som orkar med ungar, skrik och gråt och korta fika pauser??? hahaha är ta mig fan desperat! Inte speciellt roligt att MÖGLA bort sina "barn-fria" timmar inne i en tom lägenhet!

Jaja de kommer väl alltid nått jag måste göra under dagarna så jag ska väl inte klaga ;) Finns ju tvätt, disk, söka jobb och plugga... så klaga lagom säger jag till mig själv :P hahaha (tönt)

Nu iväg och hämta fis :D huuuurra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0