Lurad(?)

Ringde igår till dom med huset igen och skulle kolla med dom om vad dom tyckte innan vi sa JA! Men då svarar dom inte, inte ens på sms eller flera ringningar :( Då blev vi lite besvikna faktiskt men som sagt vi hade inte förväntat oss att få de men de hade vart så mysigt att bo där..

Jaja, känner mig lite lurad.. Tur att de inte var ett "husköp" för då hade jag känt mig ännu dummare... ;)

Mini monster är på dagis och leker idag... :D Igår när jag hämtade honom så hade två bilar frontalkrockat på framsidan av dagis.. usch.. Tur att "ungarna" är på baksidan ;)

Har sökt jobb som en gnu idag och ska ringa eller springa bort till blomsterhallen och fråga om dom behöver någon sorts hjälp.. För de känns inte som om jag kommer få jobb i mitt "tillstånd" om jag inte ljuger då vill säga och de vill jag ju inte :(

Bättre att visa att man kan jobba/praktisera än att gå hemma och se på väggarna.. för ibland är de väldigt på frestande :(

Nu till något roligare :D IMORGON händer de :D JISSES vad de fladdrar i magen :D hihi både av nervositet och liten skit som spelar fotboll ;) hihihi....

Ska bli så himla skoj att se :D Bara jag inte börjar grina eller nått :P hahahaha....
// MAlinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0