Mysig Torsdag :D

Igår var en av de mysigaste dagarna jag och Jocke haft på läänge :D
Vi hade tråkigt och vart jag än vände mig i lägenheten igår så var de som om någon sa åt mig att "gå ut" och de gjorde vi... Jag tog på mig mitt fog-bälte (tacka gudarna för den uppfinningen) och packade på Joakim och gick en långis till farmor ;)

De va gött att vara ute och röra på sig! Joakim tyckte de va kul oxå eftersom han fick se mååånga lastbilar och en traktor ;) hehehe underhållningen va på topp kan man säga ;)

Väl hos farmor så satt svågers tjej och farmor och myste.. Dom hade planer på att baka CUPCAKES.. och jisses vilka cupcakes de blev då ;) hahaha.. Stor som små chiahuahua valpar ;) och goda som.. ja jag ska inte svära så mkt ;)

Men jag orkade bara äta en halv.. dom var så enorma.. och super goda ;)
Ännu ett plus var väl att skruttbull kom hem tidigare ifrån jobbet och verkadee inte på så gnälligt humör denna dagen så man kan säga att jag fick en super härlig och trevlig torsdag!

Mysigt som bara den ;) Till och med Jockismannnen var nöjd och glad.. hihi.. (han fick ju kasta boll med Zeke Wolf)

// MAlinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0