Rally, rök och riktigt rolig helg!

Ja denna helgen har varit full med aktiviteter ;) Började i fredags eftermiddag då vi fick nys om att de var race i Trollhättan :D alltid kul att åka på sånt så vi slängde oss iväg.. Men vi blev gött besvikna när vi kom fram.. Folk var de men de hände nästan inget så vi stannade i en trekvart sen åkte vi hem igen :(

Lördagen så greja vi lite och jag var ute med en tjej kompis och hennes son och shoppade overaller (eller ja hon shoppade) hihi.. Mysigt att vara ute och bara fluffa runt..

På söndagen så såg jag en rolig nyhet.. Fridaspecialen skulle köras :D (den har vart inställd ett år!) så de var bara att fånga in alla svågrar och sonen och knata dit och titta på riktig fartfylld, rolig rally körning på asfalt.. :D Mäktigt!

Men efter rallyt så insåg vi allihopa att vi stått ute i snor blåst i fyra timmar och jag trodde jag skulle bli sjuk.. Så söndag em och måndag så var jag inte färsk.. :P BLÄÄÄÄ!!

NU sitter jag här och väntar på att klockan ska bli två så jag kan gå och hämta mitt lilla monster.. hoppas han haft de kuligt idag på dagis :D han verkade rätt nöjd nu när jag lämnade honom i morses.. Apropå imorses... Jag hade ju glömt att dom på dagis sagt åt mig att komma en halvtimme senare pga personalutbildning.. Men vad gör jag??

Jo jag dyker upp glad och inställd på ett snabbt avlämnande (annars blir son så ledsen) Men nej då! Hahaha snacka om pinsamt :P Som tur är så är dom så himla gulliga på dagis så jag fick sitta kvar tills de kom någon tillbaka och tog Jocke! Dom är för goa :D

// Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0