Riktigt nöjd med allt!

Idag är jag ganska nöjd med mina insatser.. Tvättar förfullt.. Letar Jobbcoach och har nu skurat heeela jäkla lägenheten ;) hahaha.. de ni ;)

Och så får jag ju inte glömma... Tagit handom och lekt med mannenfis :D Idag är han bara min ;) hihi
Hälsade på mormor/mamma igår och då ville han ju inte vara med mig (mig ser han ju så ofta) hahaha...

Han showa och greja framför henna så hon blev alldeles rörd ;) hihi...
Lille skrutten då :D Idag vet jag inte alls vad som står på schemat.. jag förutom att bli färdig med allt då ;) Men de ska nog gå rätt så snabbt idag :D

De får bli ett kort inlägg då jag hör att sonen vaknar till liv inne på sitt rum och jag måste ju laga lite (sen) lunch till oss så vi inte kreverar... hahaha...

Ha de så mysigt i helgen så syns vi igen efter helgen då säkert de hänt massa :D De kommer nog tjatas ännu mera om UL tiden på fredag nästa vecka :D De är sååååå himla kul :D åååh Längtar! (men de visste ni redan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0