Tillbaka på dagis!

Idag fick äntligen mannenfis ork till att gå till dagis.. Hade ända in i det sista tänkt att han skulle vara hemma men sen när vi kom dit så var han så nöjd och glad och glömde till och med att gråta när jag gick :D

Så jag hoppas de håller för hela dagen.. för igår såg jag hur han saknade dagis, när vi var på lekplatsen efter mitt AMS-möte.. Då kom de en "mormor" med hennes barnbarn och lekte.. (barnbarnet var några år äldre än jocke men vad jock ville leka med honom ändå...

Min lille skit unge :D

Idag fick jag oxå BRA och HÄRLIGA nyheter :D Jag kommer snart att ha gjort mig av med en skuld och då har jag bara en kvar!!!! :D HURRA!!!!! Jag är så glad! Jag börjar äntligen känna att jag snart kan få tillbaka mitt skuldfria liv och leva de så sen :D

Tänker ALDRIG göra mig skuldsatt igen... Usch och fyyy! :(

Kanske om de är för ett husköp men där går fan gränsen sen ;)

Jag kan bara jag vågar och ingen gör jobbet åt mig så jag förtjänar detta!!! // Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0