Tisdag!

Nu har jag hoppat över hlegen igen.. TYcker de känns bäst att umgås med familjen än attt sitta här och skriva om våra tråkiga saker som vi gör på helgen.. Dessutom så händer de inte mkt på helgen så de är nästan inget att skriva om ;)

Vi har varit på "turne" som vanligt.. Vart hos Farmor/svärmor, Mormor/mamma och Morfar/Pappa och saft hej denna helgen ;) Annars har de vart rätt lugnt.. men vi har ju vilat upp oss inför idag, jag och Jockeman.. Vill ju att han ska få vara på dagis igen.. Märktes nu dom dagarna då han inte var på dagis vad energi han gör av med på dagis...

Han har nästan varit lite elak och slått mig ett par gånger i ansiktet när han inte fått ut sin "energi" men jag klandrar honom inte.. på nått sätt måste han få ut den.. (och nu när han är så liten så gör de inte så ont av slagen) men inget som får bli en avna för de.. Jag får bara lära mig att vara mer "aktiverande" åt honom ;)

Nu är jag även bra nyfiken på den lille fjärten som gjort sina "fladdringar" lääänge nu.. och snaaaaaaart! ;) Ska vi på UL och se den lille... Jag tror ärligt talat att de blir en pojk igen!! Fick en känsla av de i helgen ;) Och min "känsla" har ju stämt förut så ;)

Fast jag kanske ska fråga moster Sara oxå ;) hon hade ju oxå rätt med Jocke första gången! Barn har nog en sån där "känsla" oxå har jag för mig!! Hahaha blir roligt att se vad hon säger och vad jag "tror" :D

Vem vet...???

HAr även haft mild foglossning denna helgen och de har väl vart mindre skönt :P men men.. de är bara grabba tag i fog-bältet och se glad ut ändå.. vill ju inte att MIN förste lille prins ska bli lidande oxå.. :( Mammagris som han är/blivit ;)

Saknar mannenfis! Men jag får ju se honom snart igen :D // Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0