Trevlig överraskning!

Igår fick jag en trevlig överraskning innan jag skulle hämta mannenfis :D (därav inget inlägg igår) :P
Sambon hade fått gå hem tidigare pga av att en silo på hans jobb hade havererat! :D (tur för mig :D)

Så jag fick inte bara hämta mannenfis, jag fick åka dit och göra de med sambon igår.. de var MYSIGT :D
Vi åkte direkt hem till mormor och sambon började plocka delar från styvfars bil (så den blir körbar=bottensänkt!)

Jag och mannenfis lekt med barna och mormor ;) Jätte skoj.. Sen åt mannenfis två fulla skålar med ris och kyckling/curry gryta och en skål med bara grönsaker :P JÖÖÖSSES!!!

Hihi visste inte ens att de fick plats så mycket i en sån liten mage ;) han orkade inte ens äta tårta hos farmor senare (Svåger fyllde 16 år igår, så de vart lite tårt kalas igår) ;) Sen var de en liten kille som var bra trött efter allt äventyr den dagen ;) Han höll på att somna flertal gånger men "kom på sig själv" och väckte sig själv med några ryck ;) busunge ;)

Så idag vet jag inte hur jag ska kunna toppa den dagen... hahaha... dagis (som gick underbart bra igår btw), mormor och moster och morbror bus, och sen tårtkalas hos farmor och alla svågrar/farbröder ;) jisses!!!

Helt okej dag faktiskt :D

//Malinsky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0