Villa villerkulla :D

Isöndags fick min sambo syn på en villa uthyres uppe i Korseberg (finare område i Vänersborg) Och han blev ju helt lyrisk.. för vi vill ju bo kvar i Vänersborg men samtidigt vill vi ju ha de lite större och med en liten gräsmatta till dom små ;)

Ringde på den i går och hokus pokus så stod vi där igår och tittade på de mest mysigaste vi sett sen Jockes Ultraljud ;) hihi (nästan iaf) Jätte mysigt inte för "pråligt" och inte för litet heller... :D PERFEKT för oss kan man säga ;)

"Hyresvärden" bor dock bara fem meter ifrån och ja de jag oroar mig för är osämja eller liknande om man skulle tänka sig att bo där... Men ett stort plus är att dom har en pojk på 1½- 2 år dom med och barnvänligt skriker de i varenda hörn av gatan :D

Men på nått sätt är jag ju lite skeptisk ändå... Orkar vi flytta en gång till?? :( usch är egentligen så himla less på att flytta och nu har vi snart flyttat med ett års mellanrum mellan varje ställe :( Känns som om alla kommer titta på oss och undra om vi verkligen har ro i kroppen att bo kvar där längre än ett år?!

De skrämmer mig lite men samtidigt det är ett gyllene tillfälle.. Tur man fick lite tid att fundera.. Som sagt jag är skeptisk och svärmor oxå....

Vi får väl se!
// Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0