Arbetsolyckor och annat jox!

Ja igår satt man hemma i soffan och tuggade fragma... :S Gubben ringde och var hysterisk och babbla osammanhängande om att han ramla baklänges ner ifrån en stege på jobbet :( (rakt ner i betong golv oxå:S)

*nervöööös*
Han satt en stund på NÄL igår em och sa att han inte kände ngn lukt eller smak! :S och fick ta blodtrycks prover ett par gånger för att utesluta att de var blödningar inne i huvudet :P najs fredag man fick va???

Sen fick man reda på att far hade oxå haft en lajbans eftermiddag poå NÄL han med.. Fast som tur var så var de inte HAN som var "offret" denna gången utan de var hans sambo som hade dragit på sig (vad dom tror i skrivandets stund!) blindtarms inflammation... :( Inte så najs.. så allt och inget hände verkligen igår eftermiddag!

Gubben fick iaf komma hem efter ett par timmars övervakning! (otroligt egentligen efter ett sånt fall)
Han hade världens hemskaste och groteska bula i bakhuvudet som jag någonsin sett :P Såg verkligen ut som om någon pressat in ett ägg under huden i bakhuvudet :S uuuuuh!!!!!

Idag så har svullnaden gått ner och smaken/lukt sinnet får han åter om ett par veckor :P Han har även ont i svank och nacke men vem fan hade inte haft de när man landat handlöst på betong backe??? *aaaaooo!*

Apropå sjukvård så får nog jag in och kolla min hand :P Tror... TROR att jag har ett par lösa benbitar i handen.. dom "flyter" inte runt men dom sitter där och äcklar mig! :S uuuh...
Jag tror de är benbitar eftersom dom är hårda! kan ju vara brosk oxå... Lite obehagligt och för att vara ännu mer tönt så har jag ju haft den ena ett tag nu! :P

Har liksom ingen lust att gå till VC och få massa remisser och skit och sen gå och krångla med sånt.. Visst de är säkert inte helt hundra gjort av mig men samtidigt så har jag ju inte direkt sååå ont utav de... bara när jag själv rör de (mer av äckel-känslor!) och om jag slår emot de! men de sistnämnda undviker jag ju ;)

Nää Jag får väl vara red-bert någon dag och uppsöka sjukvård för de... När de blir får vi väl se ;)
Nää slut på elände och elände nu tillbaka till fina vackra barnoch underbara sambon ;) Känns skönt att omvårda alla för en gångs skull ;)

<3 // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0