Märks att man har fullt upp...

Ja de märks på en del grejer att de är lite annorlundare i vardagen nu! Men men inget som stör mig ;)
Jag menar lite skit i hörnen är väl inget helvete?? hahaha!
Nä men de är en del grejer som får snällt vänta nu när man har två små busungar att hålla koll på...

Dessvärre så tror jag lilla mini monster har fått lite trots och inte vill eller är mot-vals-kärring nu när spökdjuret äntligen kommit ut :( Men de är bara att försöka uppmärksamma honom mer och se till att de råder iaf balans här hemma...

Annars går dagarna så fort och lille spökdjuret är idag tre veckor (redan!!!! :S)

Idag fick jag äntligen sålt barnvagnen oxå.. Jag behöver ju inte ha två barnvagnar :P Så då har man lite extra kulor att använda till ngt nyttigt! :D sååå skönt ;)
Märks att man börjar gå mot lite varmare och ljusare tider för de är lite lättare med allt just nu känns de som (peppar, peppar, ta i trää!)

Men vi får ju som sagt se hur de blir med allt :P tar inte ut ngt i förskott :P
//Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0