Rackartyg och present jakt!

Jisse vad de går fort ibland.. speciellt när de gäller sonen och rackartyg ;) Igår så hade mini monster kletat in sig med Idomin salva på hela armarna på under två min.. Och givetvis när man sitter och ammar och när sambon sitter i telefon :P hahaha.. Jädrar  vad fort de gick, men är tacksam att han inte fick för sig att kleta på väggarna!

Han har blivit en expert på att ordna uppmärksamhet nu för tiden och tyvärr så vet jag ju mycket väl varför och jag försöker behandla honom mer och mer så han slipper skaffa sig den "negativa uppmärksamheten"....

Det går väldigt bra tills... sambon kommer hem för då ska lille herren pröva OSS till max :P Förstår att han gör de.. hade jag med gjort ;) Så varje em så får vi ofrivilligt gå igenom ett oförberett prov!!! :D hehe UTMANING! ;)

Men jag har märkt att pratar man bara med honom och förklarar vad han gjort (fel eller rätt) så är han rätt så nöjd och jag kan undvika skrik, gråt och krokodil tårar :D PERFEKT! :D

Idag tänkte jag att vi skulle våga oss ut och kika efter presenter... Jag menar jag har ju fjorton tusen att fixa presenter till ;) hahaha fast jag tycker bara de är kul att ge bort och se någon annan glad.. Jag menar jag har tre guld klimpar i mitt liv så då måste jag ju förgylla andras ;) hehehe fint och poetiskt jag skrev nu :P

Får väl se om jag hittar något ;) Och jag hoppas att sonen inte ska vara för motsträvig nu när vi ska ut.. men de brukar han inte vara nu när de är så fint väder :D Ska ju träffa en kompis och hennes två vildingar på stan oxå och de kan bli riktigt skoj.. Alltid någon som vi driver till vansinne med våra små "monster" ;9 hehehe

Nä nu får jag göra något vettigt innan grabbarna vaknar och ska ha sin beskärda del av uppmärksamhet och lek ;) Ses väl snart! // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0