Ut tjatat och fikaträffar!

B....L...äääää! Jag tycker de engelska bröllopen snart är lika uttjatat som Viktorias och Daniels bröllop :P Undra då hur dom har de i England?? *urk*
Jätte gulligt att dom (ÄNTLIGEN) gifter sig men för sjutton gubbar... Låt dom få lite privatliv eller?? Jag menar igår såg jag på en löpsedel om att nu släpper dom skisserna på hennes klänning..heter hon KATE(?) och jag menar.. de är väl inte kul.. klänningen är väl meningen att den ska vara hemlig tills de väl sker?? Eller?? och jag menar hur kul är de för han att se skisser på bröllops klänningen i skvallerpressen än att se henne skrida fram och att han tappar andan av hennes skönhet och fantastiska klänning???

Kalla mig gammaldags men så had ejag vela ha de.. och så hade jag velat att pressen oxå hade tagit de... Jga menar de hade vart en dunder heja hå rop om man samma dag eller dagen efter sett klänningen som säkert hade blivit dunder hit.. men nu så är den redan uttjatad och ingen vill ha "den" sortens klänning igen på kanske 5-10 år :P

Jaja dom får väl tjata bäst dom vill.. jag tycker de är kul.. men mer bryr jag mig inte... Jag kanske tittar på hur hon och han ser ut i sina bröllops kläder och sen får de baske mig va ;)

Igår hade jag och en kompis och hennes två pöjkar en fikaträff.. men den blev väl sådär tyvärr.. Båda "stora" pojkarna var lite smått rastlösa och mitt spökdjur skulle äta och skita samtidigt så jag fick smita in på toa och sitta där och amma en stund.. (med en rastlös Mini Monster som pillade på allt!)
Sen gick vi in och lekte lite i parken vid torget men vi gick rätt fort för de kom en sliskig gubbe som var lite väl intresserad av Mini MOnster.. Men denne gubbe hade en så mysig lite chihuahua-tik.. Helt underbar! :D VILL HA!!!
(fast de går inte)

Så de får bli en ny fika träffa med kompisen för vi hann ju inte med nått tyckte jag :P hahaha men de är väl så med två små monster maskar ;) hehehe....

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0