Viljornas kamp!

I helgen så har mini monster visat att han kan vara trosig och enveten... De har även tagit på hans krafter så han har varit trött vid halv sex, sex på kvällarna och blir totalt låst i sin sista tanke! *suck!*

Men visst de är väl dags för lite trots och för lite syskon rivalitet att komma till ytan.. Jag menar såååå snälla barn har jag inte iaf ;) hihi.. Dom är helt normala med normala utvecklingar ;) hehehe

Men de som är tärande för mig är att de oftast har dessa "viljornas kamp" exakt samtidigt och de är rätt svårt att "välja" vem man ska ta först!!! Men de får man ju ta... som tur är så har ju sambon varit hemma i helgen och hjälpt till och vi har försökt underhålla och aktivera mini monster så mycket som vi kunnat.. och han går ju lite före spökdjuret men jag/vi försöker ju ta dom samtidigt!

Svårt att få ihop dagen ibland men men så är de ;)

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0