Börjar snart bli desperat...

Usch idag är de en utav dom där sämre dagarna...
Alla gnäller och tjatar...

Usch ibland ska folk veta att jag är gryyyyymt avis på en del... Jag menar.. komma hemifrån...dricka öl och gå ut med vänner.... köra bil :P
Men sen blir jag sur på mig själv och kommer på att de är ju MITT FEL att jag inte kommer ngnstans och MITT FEL att jag valde att skaffa barn ist för arbete :( (ångrar ju givetvis inte mina barn!!)

Jaja de är bara att ta motgångarna och svälja dom med hull och hår.. De är väl så man lär sig va?!
Usch ibland (eller ja rätt ofta) så önskar jag att jag kunde få LIIIITE hjälp.. bara en putt i rätt riktning....

Men de enda jag får är kritik och tjat...
Antar att de bara är att hålla käften...nicka och gå vidare... Jag SKA klara de här.. JAG är ingen mes!

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0