Halvt galen...

Folk kanske tror jag blivit halvt galen... jaja HELT galen ;) Men jag har kommit på två grejer...

Den ena är att jag kan inte gå runt och tycka att världen är piss och ständigt verka deppig och nere!
Den andra är att min kompis påminde mig om hur bra jag kan må och va knäppa grejer jag kan säga/göra ;) hehehe...

Livet blir bra mkt roligare om man har lite humor i de hela... ;)
Sen kan jag ju ärligt säga att jag blir lite "crazy" ibland eftersom jag nu försöker minska mitt socker intag och när jag väl får i mig minsta lilla socker så blir jag hyypa-dyyypa ;) hehehe

(ja jag fuskar ibland!) Men annars håller jag stenhårt på mitt socker intag! INGET socker!

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0