Kärlek och små, små underverk!

AAAAAH de ligger kärlek i luften här hos oss :D hihi....
Men de jag inte riktigt fattar är att JAG får all ära :( INTE jag som blivit kär....

Så här är de:
Jag har en vännina och hon har inte haft de lätt med kärleken ska jag väl säga och hon ville så gärna hitta ngn...
OCH när vi flytta till Vargön igen så träffa vi en "gammal" bekant som vi började umgås med mkt och de visade sig att han oxå vill möta ngn osv. Så jag och "gubben" gjorde en luring och bjöd ner min tjej kompis och honom till en fest.... Och pang poff pingeling så sitter jag här nu med ett härligt nyförälskat par :D

MEN.... De är ju INTE mitt fel ;) eller ja... JAG kan ju inte ta åt mig äran för att dom belv ihop... De är ju dom som "bestämde" de ;)

Men lite myyyyss är de att man har vart där och "puffat" lite :D
Så hääärligt!

Sen så fick jag ett sånt där baby-infall igen :S hahaha...
Träffa en annan vännina och henne nya lilla goa tjeja som hon fick för en månad sen :S (iiik vad tiden går fort!)
Åh vilken liten underbar varelse :D
Har mina varit så små??
När då?? hahahaha

Men de blir nog inga mer bebisar... känner att jag varit "oanvändbar" fööööör länge och vill mer än gärna ut och arbeta lite.. känna mig behövd av ngn annan än mina barn... (JAG ÄLSKAR MINA BARN...tro inget annat!)
Men jag vill jobba lite nu känner jag!
//Malinsky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0