Man glömmer så fort...

Fasen.. tror jag blir koko... Kan man verkligen glömma så fort?
Håller på att ge spökdjuret "smakportioner" och de verkar ju gå bra... MEN...

Jag har glömt av hur mkt man ska ge och hur man ska göra för att börja sluta amma :P
Alltså spökdjuret vill ju ha mer ibland och mindre ibland av maten jag ger... MEN hur mkt ska jag ge???
Räcker de med en "iskub" eller kan jag ge mer??

Hur gör jag när jag vill börja ge ersättning istället? Börjar jag med ettan då och går uppåt eller ska jag börja direkt med ngt "kraftigare"??

Hmm får nog skriva en rad eller två och fråga BVC-sköterskan!
Tänk att jag har kunnat glömma de så fort på bara 1 ½ år :P
Iofs så har jag fått annan mysig "info" att mosa in i huvudet på dom åren så kanske inte sååå konstigt ändå ;)

Får sätta mig ner och skriva upp en del frågor och grejer som jag kan ta med till BVC....
:)

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0