Mkt som har hänt...

Satt igår och tänkte på allt som har hänt i sommar och de är ju faktiskt en del :D

Mini monster fick sin första "stor-kille" frisyr :D (inte precis vad jag tänkt mig men men)
Spökdjuret har fått sin första tand :D (hihi aj aj aj akta mamma!)

Sen är du ju massa annt små bÖÖÖs som har hänt oxå som jag dessvärre glömt av ;)
Men men jag kan ju inte hålla koll på allt...

Har förresten blivit "reducerad" till att ha glasögon på mig i en hel månad... Något har hänt med vänstra ögat :( Ser dubbelt så dåligt på de... och detta hände bara efter någon dag :( hmmm....

Jaja de får bli "vila" med glasögon och sen får vi väl se vad som kan göras efter de :D

Nu måste jag kila! //seee yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0