Tror jag håller på att bli...

FöRKyLd!! *urk*

Små killarna verkar ha klarat sig än så länge *peppar, peppar*
Men jag och gubben känner oss gött hängiga!

De märks på humöret om inte annat ;9 hahaha...
Jaja snart är de ny månad och nya tag på den månaden...och veckorna...och dagarna :P

Kan ingen bara skänka mej ett arbete ;) haha ett fast arbete med rimlig lön och härliga arbetstider (iofs så är alla arbetestider härliga!) hehe.. men men de blir väl att leta och ringa runt och se vad som kan finnas!
Har ju lite tips som jag kan utgå ifrån!

Känns som om en del håller på att lätta! Men jag kanske inte ska ropa hej ändå ;) hahaha!!

Nä nu får jag gå och "jobba" lite så de händer ngt här ;)
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0