Craaaaaaap!

Ah! Har lite panik... Har schabblat mig när de gäller dom sista julklapparna :(
Gjorde en beställning men så igår så kom jag på att jag fick aldrig en bekräftelse på min beställning (och som tur var så har jag inte fått betala ngt!)

CRAP!
Faaaaa...ntastiskt roligt! Tycker ja ju inte att de är :P
Men men tur man har en kvicktänkt "gubbe" som hjälper till när ens egna hjärna slutat fungera så nu är snart alla julklapparna räddade iaf :D

hahaha Malin ditt klant arsel! jaja jag är mest glad att de inte blev slöseri på pengar :P Snacka om tur!
Så de blir nog en jul iår med ;)

Tur jag har "gubben" som otroligt nog håller huvudet kallt när jag ballar ur ;) hahahaha.. På den nivån så kompletterar vi varandra J***VLIGT bra! När han ballar ur så håller ja huvudet kallt osv...

Nä nu ska jag fundera mer på vad som ska fixa så de inte blir mer knäppa grejer... :P
LOVE YA och GOD JUL!!! //Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0