I´m on a roll!!

JÄÄÄrn skor va tur jag har... :P Först bilbarnstol ;) sen glasögon ;) och nu en kaffe maskin.... Har "guilottarnas" ökända otur vänt för mig?? Eller har jag ropat hej och förstör allt nu???

Äh jag är rätt nöjd :D
hahaha... kanske dags o lägga av nu när man ligger på topp.. Men herregud jag blir så glad.. har aldrig vunnit så mkt förut.. ;) såå jädra kul ;)

Mest tävlar jag ju till barnen de är dom som jag vill skämma bort mest ;) Men ibland blir de saker till mig sj oxå :D
Jisses vet inte vad jag ska säga...

Är så nedrans jäääää.... glad att jag snart dör ;) hahaha....
Hoppas bara jag har lika tur i arbets sökningarna nu så är jag VÄLDIGT FUCKING glad och nöjd :D

Love ya och GOD JUL!!!! // MALinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0