Nähä...

När man äntlige n tror att man kommit ur krigs zonen så börjas de igen :P
Spökdjuret har ju varit förkyld... IGEN! och de tar ju rätt styggt på natt sömnen för både mig och han :P Sen så har Mini Monster bestämt sig för att ta fram sitt inre elakare monster och de är ju sååå skoj :P

Nu när Spökdjuret börjar bli bättre så börjar Mini Monster på att bli dålig! :( Han låg och var kokhet emellan mig och "gubben" i natt.. puh! Så nu är väl nattsömnen rubbad igen...*2!! urk men men.. de är ju bara en kort period och jag överlever....

Men däremot så är de ju inte så kul att ha hemma en liten liten snorig kille med humör som femton anabola knaprare :P Usch!
De roliga är att INGEN tror på mig att han har humör.. han visar bara en bråkdel när vi är borta... Men hemma då är han riktigt tuff.. speciellt om "gubben" är hemma oxå :P

Jisses visste att trots-åldern var hemsk men räkna ju INTE detta med mitt lilla goa Mini Monster!

Jaja en säkert tecken är ju iaf att han utvecklas och snart blir en egen liten person med sköna känslor ;)
Han kommer alltid vara mitt Mini Monster... bara extra Monster ibland XD

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0