Nästa år lovar jag....

Jaha då var de snart dags för att lova massa nyårs löften igen då :P fasen vad tiden går fort :P

Mina löften blir nog:
*Minska lite på vikten (döööh!!)
*Motionera mera (pust stön!)
*planera bättre!! (för barnens skull!)

Sen finns de ju säkert tusen små grejer som man oxå skulle kunna lova men jag känner att dom här tre räcker för mig att koncentrera sig på UTÖVER de jag annars oroar mig för ;)

Jag har ju fortfarande massa andra priori ett grejer! Men dom är så självklara så jag "lovar" inte dom på nyår :P värdelöst!

Så om de är ngn som känner att dom vill puscha mig lite med dessa tre saker så... gärna för mig!!
Ska försöka hålla de utan "tjat" men de är ju alltid bra tt bli påmind ;)

Ngn mer som har nyårs löften??
LOVE YA!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0