Ska bli skönt...

De ska bli skönt med lite "semester"... Fast om jag hade valt så hade jag åkt till varmare bredgrader men men... ;)
SÄLEN duger fint... de är ju bara för att komma bort från det vanliga... det trista och för att barnen ska få se lite mer snö ;) Här verkar de som om de har snöat färdigt!???

Jaja som sagt hade hellre åkt till ngt varmt och gottit land än till snö, kyla och vinter men men... vill man se/göra ngt annat än vanligt så tar man de man får ;)

Ska faktiskt bli skönt att få se en annan omgivning än den här hemma ett tag... Hoppas bara de är mer snö än hemma och att barna klarar resan upp.. (mini monster kan ju bli åksjuk!)

Just nu oroar jag mig mest om bilen klarar detta OCH om "gubben" orkar... humöret har svajjat härligt på honom det senaste.... :P (men de är en annan historia) ;)

Jag längtar verkligen till in "mini" semester.. kanske jag kan få lite lugnt... eller ja iaf se ngt annat ;)
JAg är glad vilket som :D

love ya!!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0