ååh dessa beslut...

Jaha då fick man ett till beslut att tänka på... Vi har tröttnat rätt rejält på vår hyresvärd som verkar vara bra nonchalant när de gäller vår och framför allt Mini monsters hälsa... Jag menar vad blir blött/fukt + dålig ventilation?? Jo jag kan berätta för er som inte vet.. Ett mögligt badrum som snaaart behöver total renoveras.. Men händer de nått?? Nääe!

Visst de är inte lätt att renovera ett badrum men han kan väl göra något åt läckan iaf?? Eller?
Sen är de kaminen.. den har inte "fungerat" sen skorstensbranden!

De kanske är meninglöst gnäll ifrån min sida men jag har ingen lust att frysa fötterna av mig eller framför allt låta barnen krypa runt på dragiga golv! Hade de vart MITT hus så hade jag sett till att få in lite golv värme eller iaf kollat upp varför den där nedrans kaminen inte vill funka som den ska!

Morr!

Jaja tillbaka till "beslutet".. Vi var och BARA kollade på en lägenhet igår i Vargön.. Visserligen en trea men den är bra mycket större än detta huset (och bra mycket varmare och billigare!) FN och EU vad svårt de är... speciellt när man är vääldigt trött på att flytta runt och på evigt kalla fötter och kyla... Man blev lite sugen när man var där och kika men jag vet inte... Usch jag vill inte flytta igen.. Känner mig redan som värsta flyktingen eller nått :P

Men samtidigt de är så mycket "för" som är bra.. framför allt för BARNA! Jag... Vi måste ju tänka på deras välmående oxå.. hmmm de här är fanemej inte lätt.. usch!!!!!

Hatar att ta såna här beslut... För man vet ju aldrig om man tar "de rätta beslutet" :(

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0