BF= Beräknad Förlossning!

Hahaha jag nästan skrattar åt de ordet/förkortningen varje gång ;) De är alltså en grej som dom räknar ut antingen via din menscykel eller via Ultraljudet.. (jag fick via ultraljudet!) Men även om de via ultraljudet kan vara med exakt än via menscykler och sånt, så har jag haft fel med mina med fjorton dagar drygt ;) (så därför skrattar jag åt BF-uträkningen!)

Den har ju hittills inte stämt ett skit på mig ;) Men men dom kanske har "rätt" eller "tur" denna gången ;9 De får vi väl se.. Har en sån där rolig känsla av att de kommer gå över tiden denna gången med.. Visst jag har haft mina "förvärkar" VARJE kväll och dom är inte hallelulja :P Men ändå! Jag känner de på mig!

Däremot "farmor" tror nog att de kommer tidigare ;) men som sagt med min kropp så vet man aldrig! hehehe...
Bara de inte blir samma "tjat" som när jag gick över tiden med mini monster :P DE var riktigt jobbigt! Ett tag funderade man ju till och med på att smita in på närmsta dass och försöka trycka ut ungen ;)

Tur man litade på sin egna kropp...:D För ack så fin han blev mini monster <3

Igår var han en riktig pärla... (jag har sån tur!) Vi var iväg på kyrkans barntimmar och lekte med lite andra barn.. (igår tyckte han de var kul men inte veckan innan de :P) Han var en ängel och lekte och delade med sig! Fast han har börjat att lära sig att säga "MIN" så de var lite kiv på en del ställen... Men inget man kunde lösa med andra leksaker och skojiga grejer ;)

Min lille godis pöjk ;)
Såååå stolt!
Vi får väl se hur "spökdjuret" blir när de kommer ;)

Älskar min sambo och mina barn!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0