Jädrans va de ska snöa då :(

Jisses trodde ju nästan att vintern och snön var borta för i år men så blir man negativt överraskad av detta :P Jaja Vi är ju inte ens inne i någon "Vårmånad" så vad ska man mer förvänta sig??

Idag blir de nog en aktiverings dag innomhus! Vågar inte riktigt vara ute med mini monster längre stunder då han så lätt får frys skador på kinderna av någon skum anledning!

Och idag så blåser de och snöar ganska bra så jag riskerar inget! Så jag får väl leta upp den där rim och ramsa- DVD:n och sitta och leka lite med honom sen ;) Just nu sover han som vanligt!

Funderar på om man kanske kan ta sig en tur in till arenan imorgon och kika kaninerna ;) De gillar Lilleman :D
Men jag får se vad ekonomin tillåter oxå.. :P Jobbigt att vara så där "ekonomisk" ibland men de känns bättre i själen och även lättare när de räcker en hel månad runt ;)

Just nu så hade jag önskat att lilleman hade fått gå på den där utsällningen men jag vet inte om jag "klarar" mig tills nästa "löning" då :( TYPISKT!

Jaja de finns ju tusen kaniner och dessutom så har ju grannen tre som vi kan titta på när som helst!
Fast fatta att de är svårt att motstå lillemans små blåa ögon som bara kiknar av skratt när man säger kanin ;)

Jaja ska ladda ner lite bilder och sen får vi se vad resten av dagen ger ;)
HARE gött :D hehehe// Malinsky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0