Kaninrumpor överallt ;)

Japp idag har jag och mini monster och monster sara varit på kaninutställning i den där nedrans Arenan! Usch! (kallt var de oxå!) BARA 1500 st kaniner att kolla på och typ alla vi såg visade bara rumpan åt oss :P

Tack för den du! Men de var kul mini monster satt och hoppade i vagnen och skrek "nin" hela tiden och Sara tyckte de var roligt och se vilken kanin som var till salu :P Fick förhandla med henne ett par tusen gånger om att vi INTE skulle ha en! *suck*

De var ju även kaninhoppning och andra tuffa grejer så som att se hur dom gör garn av kaninpäls och ja massa konstigt!
Vi var där fårn halv elva till halv två, två idag! Så nu sover lillemannen fis... Kanske inte sååå bra egentligen men men de blev så idag ;)

Hälsade på hos min käre bror på vägen hem.. han såg lite trött ut idag ;) Undrar ja hur hårt dom kör med dom stackars it-eleverna på högskolan???? hihi... Eller är de för mycket party?? hihi nää skojar bara!
Han var nog trött för att han oxå varit "barnvakt" idag åt min andra lillebror (halvbror)

Sara var riktigt duktig idag men jag ifrågasätter om hon inte börjar förlora sin hörsel eller nått för ibland undrar jag vad hon hör eller inte hör ;) Eller så kanske de är koncentrationen?? Jaja de lär vi aldrig få veta ;)

Hur som helst så har de varit en rätt så mysig dag och de har vart kanon väder idag ;)
Så nu hoppas jag att de kommer lite värme så att man får se lite vår igen ;) //Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0