Morfar-dag!

Idag skulle gubben fara och flänga med bilar och grejs så jag och Mini monster tog vår lilla "kappsäck" och åkte och hälsade på morfarn idag ;)

Tror du de var någon som var nöjd och glad av att få spendera en HEL dag med morfar??? :D
De var knappt så jag fick honom att vila sin "förmiddagslur".. Jisses!

Har haft en riktig skämma bort oss dag idag jag och mini monster! Jag fick matoch trevligt sällskap i mängder och monster fick morfar i mängder... lyx dag!

Så vår dag har varit helt okej!

Skönt med såna dagar ibland! FÅr försöka skämma bort "moffarn" med lite fler såna här dagar... Kan han behöva på sin "ålders höst"!! hihi...

Nä nu blir de lugn och ro innan man ska nana en stund!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0