MVC och hemma!

Idag har vi varit på MVC... Allt verkade fin fint enligt BM.. Hon trodde att jag skulle gå över tiden denna gången med :P(vill inte, vill inte!!) Men jag antar att de kommer gå bra ändå... Hon sa även att bebis kunde vara lika stor eller STÖRRE än Mini monster (alltså typ ligga på en vikt runt 4-4,5kilo!!) OMG!!!

Men men jag har ju gjort de förut men då VISSTE jag ju inte hur stor Mini Monster verkligen var (4315g) Alla trodde ju på en rätt så liten bebsi då.. runt 3-3,5kilo då men tjiiii fick jag :P

Jaja så nu har vi fått en ny tid hos BM och jag hoppas att jag slipper gå dit men man aldrig veta! ;P
Bebisar är ett oberäkneligt folkslag ;) hahahaha

Idag har vi även en stor röjjar och städ dag hemma.. (har ju för sjutton inte varit hemma några längre stunder denna veckan!) Bara flängt runt som en ekorre! ;)
Men idag känner jag att jag och mini fis behöver lite lugnt och vara hemma.. (även om man fryser diverse kroppdelar av sig!)

Jag måste även vara hemma oxå så jag hinner få bort den röra som på något sätt blivit trots att man varit borta mesta delan av dagen! Hur kan de vara möjligt?? hmmm skyller väl på katten då :P

Tog snabeldraken på en sightseeing imorses så nu blir de väl disk och annat skoj i köket! (attans inget skurmedel!) *morr*
Tjötat bort dagarna med kompisen i föönen det senaste oxå.. såååå jäklans roligt!

När jag pratar med henne så är jag inte tråkig och "gravid" utan då är jag mitt gamla vanliga konstiga tokiga jag ;) hehehe godis ibland! Saknar ibland att kunna vara "ute och vara lite små galen" (alltså ta en tur till shoppingcentrat och vara lite loco!) Men men de är de jag ska ändra på sen med att skaffa arbete så jag har någon "lön" att "leka" med sen.. ;)

Då vet jag vem jag ska ringa för att komma ut lite och vara lite LOCO ;)
Nä see ya later! // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0