Närsomhelst och spänt läge!

Haha japp igår fick jag märka på att "gubben" var medveten om att de kan komma bebis NÄRSOMHELST! ;)
Han håller på och grejar med bilen som inte vill funka som han vill och de är nog tärande för honom att veta att de snart kan vara dags och att de hade vart bra med en fungerande bil tills dess ;)

Han får skylla sig själv :P

Jag kan ju ta bussen eller om jag inte orkar vänta kan jag ju "promenera" ut ungen genom att gå till NÄL.. De är ju inte så långt ;) Hahaha... (fast de tyckte "gubben" att jag INTE skulle göra :P) Förstår inte varför :D hehehe

Tog en promenad till Torpahallen igår och de stramade som fasen i sidorna men annars gick de hur bra som helst.. Men snorkallt var de :P så vi tog bussen hem ;) LAAAAATMASK! hihi

Nästa vecka får vi se hur de blir.. Ska ju iväg till sirius och till MVC (kanske för sista gången!!) Hoppas att bebis sjunkit ner lite till vid nästa MVC-besök :P Då kan de ju snart vara dags ;)

Önskar mig en make-over efter detta sen.. Håret ser ut som årets påsk ris och kläderna ja...de ska vi inte prata om ens.... Fast håret är nog värst!!!

Vi får väl se vad jag kanske kan fixa efter bebis är född..
//Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0