ooh ajj ajj ajja buff!

Ja igår var de ingen rolig dag i förvärkarnas tecken :(
Usch de var nästan så man började undra om de redan hade börjat!
Fast de var ju inte jag som satte dom grillerna i huvudet igår utan gubben (men tror han vill ha ut ungen snart ;) , han är nog nyfiken)

Så natten har varit så där rolig plus att lilleman INTE ville sova eller kunde sova i natt! Urk!

Så idag är jag helt slut efter att ha vandrat och oroat mig (helt i onödan!) hela natten och sen även försökt få lillefis att sova ordentligt!

Jaja de är väl så vissa dagar! ALLT ska ju verkligen j*vlas och krångla! Men men snaaart är väl denna tunga magen borta och då blir de nog lite bättre ;)

Längtar men samtidigt så drar man nog på de så länge som möjligt!

Nä nu ska jag försöka vila lite.. eller ska jag försöka äta??? hmmm tål att tänkas på! ;)

//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0