Sista veckan....

Ja om man ska tro på de barnmorskorna och läkarna sagt så är de nog sista veckan innan slut "examen" hehehe..
Jag är spänd och förväntans full men samtidigt så är jag livrädd.. Tänk om de inte alls blir som förra gången??
Tänk om de blir akut kejsarsnitt eller nått annat horribelt ;) hahaha...

Tankarna börjar flyga mer och mer iväg med en.. och ibland ligger jag vaken och funderar på om man kan gå igenom de utan att vara med eller nåttt ;) Fast jag kommer även ihåg att jag hade exakt samma tankar när jag var gravid med mini monster... Hade även botten självförtroende när jag gick med mini monster.. de har jag INTE direkt haft denna gången!

Men som sagt den ena förlossningen är aldrig den andra lik så... Jag hoppas på de bästa och läser på om de jag kan hitta just nu! Så man är liiiiite förbered iaf!

Fick gå in på en hemsida idag och se vad man behöver ha med sig till BB/förlossningen.. Folk hade ju tutat i mig att man behövde ha med sig ALLT konstigt som jag aldrig hört förut.. Men de stod inte så på Nusjukvårdens hemsida så jag litar mer på dom!

Så nu är NÄSTAn allt packat ifall de sätter igång.. (de kan de ju göra när som helst!)
Funderar på att ta med Mini monsters packning till "famo" där  han får va när de startar.. Då är ju de EN grej mindre att tänka på när de väl startar ;)
Mycket man måste tänka på ;)
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0