v.37 !

Jaha då var de bara 21 dagar kvar :P Iaf till "beräknad födsel"= BF!! Jisses vad tiden har sprungit iväg med en.. fast samtidigt så känns de som om den stått stilla vissa gånger :P

Jaja idag går jag äntligen in i vecka 37 och jag och mini monster har vart och kollat bebisen idag hos MVC :D
Växer och frodas och de verkar som om den gått upp ganska mycket i vikt.. eller iaf så har jag gått upp lite igen! :P Gick ju ner så fasligt mycket i början.. Inte så bra!

Men nu verkar de vända och jag har som sagt gått upp ett par kilo! :( Inte skoj för mig men jag hoppas de är bebis som "slukar" den mesta vikten ;)

Fick även reda på att mitt järnvärde är på väg att dala oxå :P INTE skoj! Inte konstigt att jag varit så trött de senaste :P Konstigaste är att jag äter ju järntillskott men de verkar inte hjälpa så jag får väl köpa en annan sort och köra stenhårt på de i några veckor nu :P

Attans!

Mini monster tyckte de var kul att lyssna på bebis hjärtljud och klappa på magen idag när vi var på MVC :D Så jag börjar tro att han äntligen och efter mycket tjat ifrån mig och sambon att de finns "någonting" inne där i magen ;) hehehehe...

Men man aldrig vet! Just nu längtar jag till förlossningen och har vääääldigt konstiga och knasiga drömmar ;P
Jaja de är som de ska vara har jag fattat de som...
Den som längtar mest är nog sambon för han längtar till han kan vara hemma i tio dagar.. Mest för att umgås med Joakim men även för att han är bra nyfiken nu ;)
Myyyyyysigt! <3

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0