Dopad till max....

Jaha då vart spökdjuret "dopad" oxå... ;) Stressa ju ihjäl sig dagarna innan och sen på bara ett par timmar så var de slut ;)

Hade dock lite dåligt samvete för att jag inte hann prata ordentligt med alla som hade kommit på kalaset :(
Men att mingla på ett party med tretti pers... och samtidigt leka "kypare" och "kock" var lite att tugga i ;)
Ooops glömde ju... jag skulle ju vara mamma oxå mitt i allt detta med ;) hahahaha

Men de gick.. tror inte någon klaga (?) eller så är dom för snälla och rara för att klaga ;) hahaha...
Var så trött...

Kom ju på de typ efter alla åkt att vi (jag och sambon) inte hade ätit på nästan hela dagen :(
Så de blev grillning när allt hade lugnat sig!

Idag kan jag säga att jag INTE är färsk!!
Dels har jag träningsvärk i armarna (ungen väger faktiskt en del efter en stund, plus att Mini Monster oxå var lite klängig och trött) Sen så har min rygg tagit en del stryk det senaste och den mår så där just nu :P
Men de är de värt de... Allt för mina små..

Så just nu sitter jag och sambon med DOP-PRESENTER upp till öronen ;) hahaha och undrar vart allt ska hänga,ligga och stå ;) Men kul var de! Så mkt folk som man inte sett och träffat på länge och massa skoj och härliga komplimanger om barnen som man bara sög i sig :D Hääärligt!

Kunde göra om de i en handvändning om de inte hade vart för allt arbete ;)
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0