Ett litet dilemma...

Igår kom min sambo in och sa att han hade fått ett trevligt möte med polisen (vilket han får rätt ofta tycker jag!)
Hur som haver.. så blev bilen "inte godkänd" av polisen..

Saken är den att jag börjar misstänka att de är något annat lurt på gång.. för de är rätt ofta,som sagt, som gubben blir stannad av polisen och som han får körförbud... börjar undra lite om han drar en liten "en" för att få lite tycka-synd-om-mig-kommentarer...

Eller kan vi ha sån otur???
Jag menar de är ju inte en gång han blivit stannad och fått körförbud och grejer...
Han säger att polisen har ett träningsfält för sina hundar borta vid sitt jobb och att de är oftast där han blir stannad.. saken är den att han har ändå en av dom bättre bilarna på de stället och ändå är de BARA han som blir stoppad mest!

Kör han så konstigt eller vad är de???

Vet att många klagar på att han kör som en kärring (alltså sakta) så de kan de ju inte vara... och inget fel på bilen (inte gammal skruttbil om man säger så)

Kanske blir han stannad för att han har för fin bil??? ;)
Jag hoppas bara INTE att han ljuger för mig... För varför skulle de vara "roligt" med körförbud??
Kan man förresten få de för att bilen är för låg???
jaja jag har ett dilemma som sagt.. vet inte vad jag ska tro och inte vad jag ska veta heller...

Men de löser sig nog!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0