Ett sjukt ställe...

Världen verkar ha blivit ett väldigt sjukt ställe.. se bara på Norge!!
Jag menar ingen hade kunnat förutspå ett sånt dåd... Vad finns de för sjukt folk...?
Någon måste ju reagera? Eller är vi så självupptagna att vi inte ens lyssnar på ett nödrop längre??

Jag är väl inte bättre själv (åtminstone så känns de så)
Jag har själv gömt/ gömmer mina känslor djupt, djupt ner... (ingen vill ju se en lipsill eller en svaghet!)
NEEEEEJ jag menar inte att jag är psykotisk och ska spränga nått.. Jag menar bara att jag visar inget för då får man höra hur värdelös man är för de oxå :D hahaha sjukt va?!

Vi tycker folk är svaga när dom visar att dom behöver hjälp så därför går folk och undertrycker sina känslor....
Kanske därför de ser ut som de gör i Norge?? Eller över huvudtaget???

Finns de någon medkänsla kvar eller har jag satt mina barn i en VÄLDIGT hemsk värld?? Är jag så naiv???
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0