Fyyy vad ego jag känner mig....

Igår kände jag mig så himla ego och elak :(
De börja med att sambon gick ner till grannarna och satt ute på gräsmattan och prata och några drack till och med öl... Men jag fick sitta inne och ta hand om barnen pga att dom skull göras i ordning för kvällen och sova....

Saken är den att JAG ville oxå bara kunna gå ut och sätta mig med ett par kompisar och dricka öl (eller nått) och bara ha de gött.. slippa tänka på barn och läggnings tider och att vara orolig för att barnen kanske inte sover HELA natten!

Fyy vad ego jag kände mig :(
Jag vill inte vara utan barnen... men samtidigt vore de skönt med en riktigt ego-kväll... :(
Usch hur kan jag ens tänka så?? Mina stackars barn.. VAd hemsk jag är..

Men samtidigt.. jag visste ju att de skulle bli så här... Så de lär nog dröja ett tag innan jag kan vara den som sitter ute på en gräsmatta en sommar natt till klockan elva UTAN att oroa mig för att barna somnat och har de bra!

Lite surt men så är de ibland att vara förälder ;) Skulle inte byta bort de för allt i världen!
(har så dåligt samvete idag :( att jag ens kan tänka så...)

Jaja... Nu ska jag gå och krama mina bran och hoppas att dom inte får men för livet :( //Malinsky!

Kommentarer
Postat av: Frida

Förstår dig såååå mkt Malin... Jag vill oxå kunna åka ut ibland, christoffer är ute nästan varje helg känns det som..medans en annan inte har varit ute sen man blev gravid typ... tänk dig bara att kunna sitta i gott sällskap och ta en god cider eller vad man nu vill ha,.... jag förstår helt vad du menar!! man känner sig hemsk när man tänker att man inte vill ha barnen för en kväll... kram (du är inte ensam)

2011-07-20 @ 12:05:19
URL: http://stallglossbo.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker ni är så duktiga och när ni känner för det och kan så tycker jag vi kan ses nånstans o bara tjata o dricka öl :) massa kramar

2011-07-21 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0