Hatar konflikter!

Igår blev de krig!!!

Mellan mig och min syster... :(
Vill inte gå in på vad som hände (pga min mor integritet!) men ett bryt fick jag!
*morr*

Men samtidigt som vi "krigade" så var de jag som gick ur striden gråtandes... :'(
Jag grät för att jag dels var sååå förbannad och dels för att jag INTE egentligen vill ha den sortens konflikter med mina syskon... :(

Fattar inte hur mkt hat som kan finnas i en sån liten människa.. Ibland undrar jag om de är jag som gör ngt fel...???
För min syster tror helt på att jag inte bryr mig om henne.. men de är de jag gör.. annars hade jag inte mått så dåligt efter vårt "krig"....

Ungen stod alltså och stirra rakt på mig utan att röra en min medans jag gapa för full hals! (hade alltså ont i halsen sen!!) Snacka om kaxig! Förstår inte vad hon tycker är så kul med att få skäll eller negativ uppmärksamhet!

Men som sagt säger inte för mkt då jag respekterar min mamma och att de vore fel att skriva ALLT....
Så för första gången på denna blogg så är jag lite hemlighetsfull och inte helt ärlig! Eller ja... ärlig är jag ju men jag säger inte ALLT!

Jag respekterar min syster och min mor och jag skulle ALDRIG (måtte djävulen ta mig isf) skada dom! NÅGONSIN!!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0