I´m on the Edge of Glory...

Fast jag har nog sett de på fel sätt :P
Usch de kunde gått riktigt illa idag :( RIKTIGT riktigt illa :(
Vad had ejag gjort då??

Hmm jag hade nog lagt in mig själv om jag ska vara ärlig! Nervsammanbrott... :P
Usch vågar inte ens tänka den tanken.. mår ju illa ju...

JAAAAA jag vet att jag bara gnäller men hallå JAG mår verkligen piss av att ha en crapy ekonomi och två barn som jag vill ge ALLT till och INGEN  som kan hjälpa till ngt större... och då menar jag INTE barn passning!

Men de är så i den "vuxna" världen.. jag vet!
Jag klarar mig! Jag Överlever... JAg MÅSTE!!
Inte för min skull utan för barnens.... JAg MÅSTE!

Så jag kan inte sitta här mer och "gnälla" om allt och inget.. jag MÅSTE göra ngt innan verkligheten kommer och slår mig på käften igen!

Suck! om man bara kunde vara liten igen eller iaf bara få sitta och njuta av sina barn istället för att dom ska få se mig gå och bli smått koko pga pengar!!! GAAAH!

Jaja gjort är gjort och nu är vi tillbaka till verkligheten och allt måste skötas.... Här visas ingen svaghet! FYYYYYY!!!
//Malinsky!

Kommentarer
Postat av: Johanna

kanske ett jobb?

2011-07-26 @ 15:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0