Kanske bara lite sugen....

Satt och kolla på en vänninas FB och hennes bilder på hennes underbara son...

DÅ märkte jag att jag satte och tänkte..."Åh tänk att få hålla och känna den känslan igen med en liten nyfödd!"
HAhaha fatta vad störd man kan vara ;) hahaha...

Jag menar jag har ju en goding på två år och en goding på BARA fyra månader och jag tänker redan på fler!! Hahaha jag tror inte jag är till mina sinnens fulla bruk... :P

Dessutom tror jag inte denna familjen orkar med en tredje och defenitivt inte vår ekonomi... hahaha..

Jag menar jag har redan "slösat" pengar på en katt till! (inte för att den kosta ngt men de är "underhållet" på den som kostar... Tur att de inte blir så stora kostnader extra då vi redan har en katt sen tidigare... :D

Men en bebis till skulle nog ruinera oss.. dessutom så har gubben gjort de klart för mig att han inte vill ha fler...;P
Dessutom så VILL jag jobba och bli lite människa snart igen! Ordna en ekonomi som håller...

Men den känslan som är när man får bebis (kladdig och geggig och med diverse färger) "uppkastad" på magen/bröstet.. Den är OSLAGBAR!!! Gråter varenda gång jag ser "En unge i minuten" eller "livet på BB".

En helt otrolig känsla! Så kanske bara en till?... Näe nu är de nog!!
Jag har två små underbara hjärtan och vem vet... nästa år kanske dom ändå tar min livmoder :P så jag är NÖJD!! ;)

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0