Kisse-misse....


Idag kanske vi ska kolla på en kisse-misse...
Tänkte Joakim kunde få en i present ;)

Hahahahahaha... gick ni på den??

Nää självklart att han inte ska få en katt.. han är för liten för de än ;)
Men sambon vill ha katt och jag tror Tåssi behöver sällskap eller nått ;)

Vi ska bara kolla!

Jag vill helst inte ha fler djur förrän barnen är så stora så dom kan kanske hjälpa till lite osv.
En katt kanske jag kan gå med på.. dom sköter ju sig ändå "själva" så att säga... Men när sambon börjar prata HUND.... Då stirrar jag bara på honom och säger....

NEJ!

Orkar inte ha "tre barn" i huset! klarar av mkt men inte en hund mitt uppe i allt...
Gudarna ska veta vad många gånger sambon försökt med att visa valp bilder och diverse hundar... men NEJ!!!
Ingen hund!

Så jag kanske kan kompromissa med en katt!? Fast helst inte! ;)
//Malinsky!

Kommentarer
Postat av: cissi

Vad kul o titta på en liten pissunge :) En katt till e nog inte så jobbigt. Vi har 3st katter. 4st hundar o hela 7hästar :P haha Fattar inte ibland hur jag orkar med allt m 2små barn oxå.



Läste flera inlägg nu, har inte kollat på ett tag.

Jag känner mig oxå kass som mamma,sambo,människa ibland, man känner sig inte uppskattad med allt man gör hemma med barn o husåll. Sen att ekonomin blir sämre när man går hemma med barn ska gudarna veta, man blir ju inte direkt rik på att vara hemma :(



Jobbigt o bråka, jag hatar de. Usch.



Kraam på dig

2011-07-12 @ 12:59:00
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0