Lite roar mycket!!!

Tänk vad en liten "sväng" ut med bilen kan roa ;)

Var ute i fredags och åkte en sväng till Överby... Där var de rena rama hjulafton :D hihi
Fullt i folk och bilar.. (hmm skulle tagit på mig något bättre) Massa fina bilar att kika på och massa folk som såg lite ut som ja.. rsten får ni tänka ut själva... ;)

(jäklar skulle tvattat bilen!) Men men vi mötte lite "bil-fölk" och tjötade och hade de kul.. Mini monster såg många fina bilar och tjöta mycket och lääänge om "ooovoo" och "biiia"... roligt vart NÄSTAN som en familje dag ;) hehehe

De var faktiskt rätt många där som oxå hade med sig sina barn och barnvagnar.. (till min förvåning) trodde ju att JAG var den ende som hade barna med ;) haha men sååå naiv man kan vara ;) hahaha

Jaja Men nu fick man lite tips och ideer till sin egna "hög"... och "inspekterad" blev Joe oxå... :S *iiiiik* Hade panik när en kille skulle fram och kolla på Joe... (denna kille kan mer än jag kan säga kaka på spanska om bilar!) Usch...
Joe som inte var ny tvättad och har sina "skrapsår" lite överallt... *uuuh* jag bara väntade på domen... men samtidigt så vet ju denna kille om att Joe är under "konstruktion" ;9 hehehe

Men pirrigt var de och "besiktingen" klara han.. hehe...
KUL hade jag iaf och mina små grabbs oxå :D

Så denna hlegen har varit skoj ! :D (skönt att få komma ut lite oxå ) :D
//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0