Ray of sunshine....

Jag tror min tur håller på att vända eller så är de för att jag lägger manken till :D oavsett vad så mår jag ganska bra nu!'

Min far, min älskade (lite skruvade) far gav mig något så fantastiskt.. Nått som jag egentligen bara kunde drömma om... Så hel grymt kan knappt fatta de :D

Sen så fick jag en skjuts av att alla "klagade"... hmm jag menar gav mig kritik om min blogg inlägg så jag sökte över fem arbeten på under en timme (idag blir de att ringa upp och "tjata")
Att söka arbeten ger en, en liten kick faktiskt :D

Speciellt när man hittar ngt man VERKLIGEN, VERKLIGEN vill jobba med :D

Så gräddet på moste var att dra en dags tur med DunDerJoe till Grebbestad och hälsa på mor och halva (hennes sida) släkten ;) Riktigt pysigt faktiskt! Meeeeen Vad solbränd jag blev... hahhaha... solen tar JÄVLIGT där ute ;) hihi

Kjaaaaam // Malinsky!

Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå, vad händer idag?

2011-07-29 @ 11:01:26
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0