Vad hände??

Fasen.. vad hände?? Igår hade jag hur kul som helst och orkade hur mkt som helst och idag är de som om jag inte har ens en uns av lycka kvar i kroppen :(

Försvann den med gästerna igår eller vad hände?? Använde jag upp min "kvot" igår eller vad?
Tur man har barnen så man MÅSTE upp ur sängen och inte ligga där och jämra sig hela dagen!

Här finns ingen tid att tycka synd om sig själv ;) haha (tur är väl de!)
Känner en sån tyngd över hela mig och en enorm trötthet.. kanske är de vädret??? Hmmm jaja

Dagen får gå som den går idag.. som sagt tur jag har min små solstrålar som tvingar mig bort från "the dark force" ;)

I´ll juse the force to do good! ;) Clever I am..yeees...
//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0