Vet inte nått....

Idag är jag blank... Vet f*n inte nått... Tog mig i kragen igår och pratade allvar med gubben...
Som sagt lite illa valt tillfälle men han gav mig inget val... (skulle ju på kalas senare på kvällen!)

Men men jag har yttrat mig och allt jag sa var fel och att jag kanske hade de bättre som ensamstående...
Då kunde jag inte hålla mig!!!

Jag bara skrek ut: "om jag inte hade brytt mig om dig.. då hade jag väl för djävulen inte skaffat två barn med dig och inte flyttat runt som zigenare... bara för att bo med DIG! Men om du tycker så så visst då ska du få de så..."

Då blev han tyst... tittade ner i backen och sa tyst: "Jag går och duschar!!"
*MORR*

Var helt beredd på en JÄKLA fajt efter "duschen" men inget kom och jag fick en ursäkt och att han skulle försöka bättra sig! FÖRSÖKA ska han göra...

Hoppas bara de blir bättre nu när han får de lite lugnt på semestern?!
Så jäkla stolt över mig själv som orkade ta den fighten igår.. jag som inte orkade med nått igår egentligen...
Men de är väl de... den förblånkade småbarnslivet tar död på det mesta.. även ekonomin :P

De är väl detta jag har fått bevittna nu det senaste.. Men jag tycker ändå de är fult att ta ut de på mig! Jag gör ju bara de bästa av allt med allt!

Kan erkänna att jag ibland (rätt ofta) känner mig totalt VÄRDELÖS! Både som människa och som flickvän/sambo/mamma!! :(
Men de går väl över de med någon gång hoppas jag!
// Kramar ifrån GNÄLL-fia Malinksy ;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Håll ut, för du är stark!! Om du behöver någon att gnälla av dig till så är det inte långt till mig så finns jag för att lyssna om du vill.. Du är inte värdelös!! Jag kan även känna så om mig själv, men varken du eller jag är det!!!!!

2011-07-10 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0