Vilken "rolig" semester...

Fasen... Blir INGET av denna semestern :P Så fort JAG vill göra något eller kommer på ngt som vi kan göra (hela familjen räknar jag då) då tycker "gubben" att jag stressar och att han aldrig får de lugnt på sin semester..

Men sen vill han fara och flänga med annat och greja.. Hmm lite dubbel moral enligt mig(???)

Skulle vart så nedrans kuligt att dra ner till Sommen där mina släktingar är och säga hej.. en del har jag inte sett sen jag var tolv-tretton(?) eller jo på sätt och vis har jag sett dom innan de med men då var du ju lixom inte "tillfälle" att prata roligheter om man säger så :(

Jag får väl bara sätta mig och se vad de kan ta att åka tåg eller nått liknande om jag ska få komma iväg.. :(
Nedrans vad jag saknar körkort!! :(

Men men jag får väl nöjja mig med att vi KANSKE kommer iväg till kusten iaf och KANSKE åker till Borås Djurpark...
Skanar mina släktingar... och jag kan säga att de första jag ska göra när jag väl har de där förB**** kortet är att flänga runt och hälsa på alla i släkten :D

Lääängtar!!! <3
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0