Åh de hade vart gött....

Har riktigt längtat efter ett glas vin de senaste.. Bara sätta sig i soffan och ta ett glas och mysa... Men sen ändra jag mig när jag såg hur gött smabon mådde efter midsommar ;) haha.. Han drack ju iofs MER än ett glas (av någonting!)

haha....

Men jag vill bara ha ett glas som jag kan smutta på och mysa med.. men men jag får väl vänta till jag slutat amma och till och med tills jag börjat jobba...

Har sökt massa arbeten nu för jag tycker de är sååå tråkigt att bara gå hemma :P fy för den lede :P hahaha
Så nu börjar man längta till livet igen hahaha.. så att säga... Jag menar arbetskamrater och en FAST inkomst osv.

Låter säkert skit mystiskt i vissa öron men ni ska veta vad jag längtar till jag kan försörja min familj med MINA egna intjänade pengar... De är FRIHET de... skämma bort sina barn och kanske skämma bort sig själv med ett glas vin i soffan ;) hehehe

JAG LÄNGTAR! :D
// Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0