Barnpoolen funkar!

Igår var jag så bekymrad för min Mini Monster.. Han var så slö och trött och jag gjorde allt för att han inte skulle må dåligt och bli allt för varmt igår... Tills jag kom på att svärmor/framor har ju hans barnpool hemma hos sig!

De var bara att galoppera dit och ja till slut var de fler än Mini Monster som badade ;) Stackars spökdjuret tyckte de var för kallt så han fick mest göra som ferdinand och sitta under sin korkek (i detta fallet en syrenbuske) och lukta på blommorna (noppra gräs) hahaha...

Däremot så har mamsen (alltså jag) inte lärt mig ett dyft på mina tidigare möten med den ûber starka solen och jag har alltså gått och brännt upp halva ryggen...IGEN! *morr*
Men jag får skylla mig själv... idag får man bli mer aktsam för att bränna brännan de har jag ingen som helst lust med.. hahaha...

Nä nu ska jag se om svärmor är hemma så man kanske kan snika till sig ett dopp i barnpoolen ;) Vore inte dumt känner jag ;) hehehe

Solskydd på först bara :D och kanske en tröja... aooo! :S
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0